התחברות
הרשמה
כשאני מדווחת על תשובה , למי זה מודיע? כאילו לנאמן , למערכת..? וזה מראה מי דיווח?
24 ביוני 2020, 01:01
נאמני סטיפס
מחיקת שאלות
דיווח
חוקים
4 תשובות
מערכת
ס
סטלנית123
זה מראה מי דיווח
זה מראה לנאמנים ולמערכת
Ew, PeOpLe
מערכת
J
Joden
נאמנים ומערכת
אוהבת לעזור
באותו הנושא:
כשאני מדווח על תשובה, הנאמנים יכולים לראות שאני דיווחתי? כאילו, איזה משתמש?
כשאני מדווחת על שאלה או על תשובה
למה כשאני מדווחת אני לא מקבלת נקודות?
אם אני מדווחת על תשובה לשאלה של משהו שהתשובה פוגעת או משהו כזה המשתמש שאני מדווחת על התגובה שלו יודע מי דיווח?
כשאני מדווחת על שאלה זה אנונימי?
כשאני מדווח על שאלה או תשובה זה אנונימי?
אם אני מדווחת על תשובה/שאלה כלשהי הנאמנים רואים מי מדווח על מה?
כשעושים תיאוריה-מחכים שם עד שמודיעים תשובה? כאילו מודיעים תשובה במקום?
אם אני מדווחת על תשובה או שאלה..
כשאני מדווחת על שאלה או תשובה, הנאמנים רואים מי דיווח?
נגיד אני מדווחת על תשובה,מי מקבל את הדיווח?הנאמנים?