התחברות
הרשמה
אם באמצע לימודי נהיגה עברתי לעיר אחרת
וחסרים לי בערך חמישה שיעורים לטסט.. אפשר לבקש לעשות את הטסט בעיר הקודמת?
מרגיש הרבה יותר בטוח כי את הרוב המוחלט של השיעורים עשיתי שם ומכיר שם בערך כל כביש ובור..
עברתי לעיר די מתוסבת בקטע הזה חחח צפופה והררית
24 ביוני 2020, 00:46
לימוד נהיגה
נהיגה
רשיון נהיגה
טסט
תשובה אחת
אין לך מה לבקש, פשוט תגיעי לעיר שגרת בה להמשיך את החמישה שיעורים ותעשי את הטסט לפי המורה (בעיר שהוא מלמד..) פשוט מאוד.
בהצלחה
פ
פרופורציות
באותו הנושא:
מתנה לכבוד התחלת לימודי נהיגה - בעלי מתחיל היום לעשות רישיון נהיגה, מה אני יכולה לקנות לו?
רק אני חושב שצריך להכניס לימודי נהיגה לתוכנית לימודים בבתי ספר?
עברתי עיר בתחילת שנה ועכשיו אין לימודים בבית ספר הקודם שלי.
אני כיתה יא ועוד לומד נהיגה ואני אפילו לא באמצע לימוד ואני בלחץ מטורף
מה כדאי,לעשות תיאוריה ואז להתחיל שיעורי נהיגה או שיעורי נהיגה ותיאוריה באמצע?
עברתי תאוריה, ורשום לי למטה: לצורך לימוד נהיגה או מבחן נהיגה מעשי חייב באישור כשרות רפואית מרשות הרישוי. מה זה אומר?
אבא של הבחור שאני מאוהבת בו הוא מורה לנהיגה בעיר שלי כדאי לי ללמוד אצלו נהיגה?
איך לשלב בכיתה יא גם עבודה גם מכון וגם לימודי נהיגה(תיאוריה ושיעורי נהיגה)עם כל הלימודים?
לימודי נהיגה
אומייגאד עברתי תאוריה ראשונה ואני כל-כך בלחץ מלימודי נהיגה ברכב וזה .. אפשר טיפים ? איך זה ?
עוד שבועיים וחצי אני עוברת לעיר הבהדים לעשות הכשרה לתפקיד רכזת מתגייסים (אני באמצע טירונות כרגע)