5 תשובות
לחכות שיתקרר ואז לשפוך את השמן לפח
לא לכיור, זה עושה סתימה
מחבת*
שימי מים רותחים במחבת, חכי קצת שיתקרר ואז תשפכי את המים והשמן ותשטפי
שואל השאלה:
תודה על התיקון
וסבבה תודה לכם❤
אנונימית
בכיף :)
בדיליי טיפה אבל את יכולה לחכות שזה יתקרר ואז לספוג את השמן עם נייר סופג ואז לשטוף..!זה גם נוח
אנונימית