תשובה אחת
השאלה היא האם עשית גיבוי להודעות.
אם את לא יודעת איך אז ככה:
בשלוש נקודות למעלה לוחצת על הגדרות לאחר מכן על צ'אטים ולמטה רשום לך גיבוי צ'אטים/הודעות.
וזה מגבה לך הכל.
אם מחקת תווצאפ ולא גיבית אז זה לא ישחזר את ההודעות.
אם את לא יודעת איך אז ככה:
בשלוש נקודות למעלה לוחצת על הגדרות לאחר מכן על צ'אטים ולמטה רשום לך גיבוי צ'אטים/הודעות.
וזה מגבה לך הכל.
אם מחקת תווצאפ ולא גיבית אז זה לא ישחזר את ההודעות.