2 תשובות
מושלמת? קצת מוגזם לטעמי
אם היו מחמיאים לי בכיף אבל אין דבר כזה בן אדם מושלם
זה לא מוזר זה פרגון וזה אחד הדברים הכי טובים שנמצאים אצל בני אדם