5 תשובות
אני אישית לא אוהבת ששואלים על עדות
כולנו בני אדם זה מה שחשוב, לא מאיפה אמא או אבא או סבא
באמריקה אין עדות יש גזעים
אנונימית
יש מצב אבל אני חושבת שאצל הדתיים עדיין ישאר ברמה כזאת או אחרת
בטח שישאר תמיד יהיו עולים חדשים זה לא משהו שמפסיק אם נגיד ילדתי בנרניה (סתם כדי לא לצאת גזענית) ואני עולה לארץ לבד רוב הסיכויים שהבן שלי ילד שמה זה הכל
לפי דעתי זה ממש יפה שיש אנשים מכל מני עדות וצבעים אם כולם היו ישראלים היה דיי משעמם
בטח שישאר
אני למשל חצי תימניה וחצי אשכנזיה אבל אני בכלל לא מחשיבה את עצמי כאשכנזיה...
אני לא יודעת כלום שאשכנזים עושים
לא אוכלת את המאכלים שלהם
אני גם בכלל לא נראית כמו אשכנזיה...