5 תשובות
מבינה אותך
הזמן עושה את שלו
הזמן עושה את שלו
אנונימית
הייתי עם בנאדם 3 שבועות ורק עכשיו אחרי חצי שנה הלב מתחיל להתרפא, בזמן שלו יש חברה חדשה שלושה חודשים, זה קשה אבל מכל דבר יוצאים מחוזקים, כמו שאמרו מעליי הזמן יעשה את שלו, תתרכזי כרגע רק בעצמך, בחברים שלך ובמה שעושה לך טוב, תצאי תבלי תצחקי ותעשי הכל, זה קצת מגעיל מה שאני הולכת להגיד עכשיו אבל גם להכיר בנים חדשים יעזור לך מאוד (כמובן לא לפתח עוד משהו רומנטי שיתסבך אותך) אבל באמת הכל יהיה יותר טוב אני מבטיחה.
אם את רוצה לפרוק את מוזמנת לפרטי❤
אם את רוצה לפרוק את מוזמנת לפרטי❤
הזמן יעשה את שלו, תנסי לשכוח ממנו,תצאי קצת תבלי
יבואו עוד בנים, תנסי לחשוב על דברים אחרים כרגע תתמקדי במה שעושה לך טוב
יש עוד דגים בים :)
זה יעבור לך אל תדאגי
זה יעבור לך אל תדאגי
באותו הנושא: