4 תשובות
זה בגלל הקורונה או בכלליות?
שואל השאלה:
בכללי
אנונימית
מזדהה, ממש מגוננת כל הזמן
מבינה אותך רצח. אני כל חיי משקרת לאמא שלי בנוגע לאן אני יוצאת ואני ישנה אצל חברות. אולי זהלא בסדר לשקר ככה אבל זה הגיל . עכשיו עושים שטויות נהנים מורדים עושים את כלהדברים האלה. תשקרי אין לך דרך אחרת