התחברות
הרשמה
איך קוראים לאבא של אמה אביטל?
23 ביוני 2020, 20:18
אבא
משפחה
הורים
2 תשובות
אני חושבת שקוראים לו גיא אביטל
אנונימית
איצו אביטל
ח
חמישי שמח
באותו הנושא:
איך אתם קוראים לאבא שלכם באנשי קשר?
איך אתם קוראים לאבא שלכם באנשי קשר?
איך אתם קוראים לאבא שלכם באנשי קשר?
אך קוראים לאבא שלכם?
אם קוראים לי אביטל אני שייכת לקבוצת ה"שונטל"?
לאבא שלי קוראים ארז ולאחים שלו קוראים אלון ואורנה
איך קוראים לאבא שלכם?
איך קוראים לאבא לא ביולוגי..
למה יש באתר הרבה בנות שקוראים להן שונטל וחמוטרל ורביטל ואביטל ומיטל?
זה מוזר אם לאבא קוראים אוראל ולילד קוראים אור?
איך קוראים לאבא שלכם?