10 תשובות
קנייה, בכל זאת קנית אותו..
אני גם קניתי את הכלב שלי אבל מבחינתי אימצתי אותו ואני נותנת לו את כל האהבה שבעולם ואני מטורפת עליו והצלנו אותו הוא היה מאוד חולה למרות שהוא עלה לנו יקר. שילמנו לו המון גם על הטיפולים.
לא כל כלב שקונים אותו נקנה ממקום טוב
לקנות
קנייה
שואל השאלה:
בתכלס איך זה קנייה?זה בנאדם שאם לא היו "קונים" את הגורים שלו הם היו נזרקים לרחוב
אנונימית
אבל את שילמת על הכלב, כל כלב שהוא למכירה ואחרי הרבה זמן לא קונים אותו אז זורקים אותו לרחוב.. הוא הוצג למכירה ואת קנית אותו
אם הבן אדם היה נותן לך אותו בחינם אני חושבת זה היה אימוץ אבל בכול זאת שילמת וקנית אבל זה לא אומר שזה רע כי בכול זאת הוא היה נזרק לרחוב
אנונימית
שואל השאלה:
^אמא שלי פאקינג שילמה על כל הטיפולים ביחד 10,000 שקל.עשינו לכלבה עיקור,ומלא חיסונים.הבן אדם שהבאנו ממנו את הגורה הביא לנו אותה בלי כלום,כיאלו חדשה לגמרי ושאנחנו נטפל ונדאג לה
אנונימית
שואל השאלה:
לא,חחח את פשוט לא מבינה כמה חיסונים הכלבה הזאת עברה..פשוט מלא!שאין לתאר ועוד העקירה שעשינו עלה לפחות 3000 שקל^
אנונימית
קנייה, כי בכל זאת שילמת על הכלב גם ולדוגמא הם היו נזרקים לרחוב היו מאמצים אותם שזה יותר עדיף מלשלם עליהם...