20 תשובות
כן
כן
אני דווקא ממש נמשכת לאתיופים ואפרו אמריקאים
אנונימית
כן, אפילו גם לא יהודיה
לא מגזענות אבל אני לא נמשך לזה כל כך..
אבל אם זה יהיה בקטנה אז כן
אנונימי
וואלה זה סוג של מטרה קטנה אצלי
כן בארור
לא, אני פשוט לא נמשכת
לא. לא מגזענות, פשוט לא נמשכת (כמו שאני לא נמשכת לבלונדינים)
כןן
כן זה הטעם שלי בבנים.
כן כמובן
כן, אם אני אוהבת את האופי זה ממש לא משנה לי
כן, כעיקרון לא מעניין אותי ממש חיצוניות, יותר אופי.
וגם לא אכפת לי אם יהודי או לא, אופי טוב זה העיקר..
כן
שואל השאלה:
חחח זה סבבה לא להימשך. לא שופטת
כן למה לא?
אבל אם אני מחפשת קשר רציני אז לא. אני לא רוצה שהילדים שלי יהיו שחורים כי אז הם לא יהיו דומים לי וזה החלום שלי בת שנראת כמוני
אנונימית
כן אפרו אמריקאי