4 תשובות
זה נחשב מעגל שני זה לא אומר שאת חולה
את נקראת כרגע מעגל שלישי.. כל עוד לא אמרו לה אם היא חולת קורונה זה לא נוגע אליך. כמובן שאני ממליצה לך לחכות לתשובה שלה
ממליצה לך בינתיים לא להתקרב לאף אחד יש סיכוי גדול שאת לא חולה אבל אין לדעת חכי לתוצאות של הבדיקה של הילדה
תחכי לתוצאה של הילדה שהלכה לבדיקה כרגע אין לך ממה להילחץ (גם לי קרה בדיוק המצב הזה)
באותו הנושא: