12 תשובות
את יכול לתקן 30% ביב או ביא תלוי במקצוע
שואל השאלה:
זה ספרות
אבל ננתי לה את החלקים והיא לא מוצאת
מה אני אשמה רק רציתי את ה 30 אחוז האלה
מה אני אכשל רק בגלל זה
אנונימית
את לא תכשלי יתנו לך לתקן רק תדאגי להזכיר להם למרות שהם לא אמורים לשכוח אם את לא מתקנת הציון שלך בבגרות(סופי אחרי מגן והבחינה עצמה) מתחיל מ70 והוא כנראה יהיה פחות מזה בגלל שממש קשה לקבל מאה בבחינה
אין לך מה לדאות יתנו לך לתקן את הציון הזה
שואל השאלה:
כן אני יודעת
לא מבינה את זה למה ככה
ראבק אני רק רוצה להצליח למה להשים לי רגליים כולם קיבלו ציונים של 30 אחוז
וגם שלא יכלתי לבוא שנה שעברה באתי ו עשיתי את הכל אני לא רוצה לקבל בין 40 ל 55 שאם נכשלים במקצוע אחד בבגרות אז זה בסדר
אני רוצה נגיד לשמור את זה לתנך למקרה חרום
אנונימית
א. כל הכבוד שהשקעת למרות הבעיה הרפואית!!
ב. איבדתי אותך בחלק השני את מתכוונת ש40 ו55 זה קבא? זה ממוצע? ציון מקצוע? אני מבולבל..
ג. אני חושב שזה ממש חוסר אחריות מצד המורה שלך לאבד את העבודה
ד. אני בטוח שאת תצליחי ותקבלי בגרות מלאה עם ציונים טובים :)
שואל השאלה:
תודה אני ממש חייבת את זה
אנונימית
בכיף :) אני תמיד פה אבל עד אז שהיה לך בהצלחה בחיים ,בבגרות ובצבא
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תלכי לדבר עם המנהלת בדחיפות מה זה השטויות האלה זה ידפוק לך תצורה
שואל השאלה:
כן אבל מתחילת שנה אני אימא שלי באנו כמה פעמים וצעקנו
אני כל כיתה יא למדתי רגיל בבית ספר
שיפרתי את הציונים שלי בהרבה
קיבלתי הצטיינות והתגברתי על הקשיים
אבל עכשיו הבגריות
ובלי ה 30 אחוז אין מצב שאני עוברת בציון יפה
באמת שזה מקצוע אחד שזה ככה
כל השאר עשיתי
רק אחד ו עקשן
אנונימית
תלחמי עד שהיא תשלח