5 תשובות
שאלה נגדית:
בנות עולם בלי אופנה או עולם בלי בנים?

בואו נראה מי יותר שיטחי
אנונימי
בנות מספיק לי רק אחת.. כדורגל צריך המון..
עולם בלי כדורגל, כי זה רק בונוס ואהבה זה העיקר
בלי כדורגל.. ואני מת על כדורגל..
עולם בלי כדורגל אני לא ממש מסתכל כמה משחקים פה ושם..
אנונימי