3 תשובות
לתת לעצמך להרגיש עד הסוף
זה כלכך חמוד!
זה טוב שאתה כותב את זה עם בכי עם הרגש שלך
ככה תדע שזה ברכה באמת מהלב
כשאת בוכה כל מה שעולה לך לראש תכתבי