18 תשובות
לא הייתי הולכת לישון הייתי הולכת לישון בסלון
xm1
הייתי ישנה בספה בסלון ומרססת לפני את החדר
אנונימית
חח בחיים לא
תחכי שיצא החוצה ותמחצי אותו
לא אין סיכוי
הייתי הולכת לישון בסלון או עם אחי הקטן
שואל השאלה:
בסלון יותר גרוע
יש שם גוקים
אנונימית
אז תלכי לישון עם אחות או אח שלך אם ישלך
תדליקי תאור ותחפשי אותו ועם לא תמצאי לכי להתנחל למשהו בחדר (ותרססי k300 עם ככה קוראים לזה..)
כן מה הוא כבר עושה חוץ מלאכול זבובים, לא צריך להרוג אותו מקסימום להוציא מהחלון
כולה עכביש מסכן
לרסס k300? אתם רציניים? זה רעיל ומסרטן בטירוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא רוצה ללכת לישון כשהוא בחדר
מה לעשות? אין לי מקום אחר לישון
ולא מצאתי אותו
נשבעת שזה סיוט
רציתי לעלות לישון ופתאום הוא היה על הכרית
עכשיו זה אבוד למצוא אותו
אנונימית
אל תישני שם הוא יכול לעלות עלייך ולעקוץ אותך לכי תדעי אולי הוא ארסי
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אני בוכה מעצבים כבר באמת
אין לי מקום אחר לישון
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי שהוא ארסי
הוא מהעכבישים הקופצניים
אנונימית
נו אז הוא לא יעשה כלום אם הוא לא ארסי למי אכפת
שטויות תשני בשקט
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל השאלה אם הוא יכול להיות ארסי וגם קופצני
אנונימית
תשני בסלון אם יש בסלון גוק הוא לא יטפס עליך עדיף לך
הם לא ארסיים אתם עושים צחוק? כולה עכביש מסכן
אני ההיתי הולך לישון קרה לי הרבה םכמים קמתי עם כמה עקיצות בבוקר אבל די ישנתי טוב והוא לא ארסי סתם נשיכות