3 תשובות
אמור להיות לך בהגדרות רשום אם לשמור את התמונה לגלריה או לא תבדקי
שואל השאלה:
התכוונתי שכשאני מצלמת תמונה בסנאפצאט ולוחצת על סייב, זה לא ישמר לגלריה של הטלפון אבל לגלריה בסנאפ כן
התכוונתי שכשאני מצלמת תמונה בסנאפצאט ולוחצת על סייב, זה לא ישמר לגלריה של הטלפון אבל לגלריה בסנאפ כן
אנונימית
ללחוץ ארוך על שמירה ולעשות ממוריז
באותו הנושא: