3 תשובות
אמור להיות לך בהגדרות רשום אם לשמור את התמונה לגלריה או לא תבדקי
שואל השאלה:
התכוונתי שכשאני מצלמת תמונה בסנאפצאט ולוחצת על סייב, זה לא ישמר לגלריה של הטלפון אבל לגלריה בסנאפ כן
אנונימית
ללחוץ ארוך על שמירה ולעשות ממוריז