6 תשובות
שמעי אם היית שואלת את השאלה הזאת לפני כמה חודשים הייתי אומרת סבבה אבל לא שיחקתי מיליון שנה כאילו אני עוד תקועה על סיזן 9
שואל השאלה:
אנחנו כבר בסיזן13
אני גרועה בזה ואני גם בטלפון אז בכלל לא כדאי לך
שואל השאלה:
אני משחקת יחסית בסדר
את משחקת מהמחשב?
שואל השאלה:
לא , אני משחקת מהטלפון