9 תשובות
תוך כמה זמן לקחת כל אחד מהם?
שואל השאלה:
לקחתי בשתיים עשרה ... אחד בערך
ואז בשש זה הפסיק להשפיע ולקחתי שוב בשמונה וחצי כי כאב לי מאוד
לקחתי בשתיים עשרה ... אחד בערך
ואז בשש זה הפסיק להשפיע ולקחתי שוב בשמונה וחצי כי כאב לי מאוד
אנונימית
תלוי איזה כדור ובכמה זמן הפרש לקחת כל אחד מהם:)
שואל השאלה:
כדורי אדקס
כדורי אדקס
אנונימית
כן זה סבבה גם אני ככה במחזוק
שש ושמונה וחצי זה שעתיים וחצי זה לא טוב לקחת.
אבל שוב תלוי איזה סוג.
אני לוקחת נורופן וזה נראלי כל שש שעות.
אבל שוב תלוי איזה סוג.
אני לוקחת נורופן וזה נראלי כל שש שעות.
שואל השאלה:
^לא לקחתי בשש
לקחתי בשתיים עשרה בערך והכדור הפסיק פשוט להשפיע בשעה שש
ניסיתי להיות שעתיים (עד שמונה וחצי ) בלי ולנסות להתמודד כי הרי הכדור הפסיק להשפיע בשש ולבסוף לא הצלחתי אז לקחתי בשמונה וחצי
יוצא שלקחתי בערך בשתיים עשרה
ושוב בשמונה וחצי
^לא לקחתי בשש
לקחתי בשתיים עשרה בערך והכדור הפסיק פשוט להשפיע בשעה שש
ניסיתי להיות שעתיים (עד שמונה וחצי ) בלי ולנסות להתמודד כי הרי הכדור הפסיק להשפיע בשש ולבסוף לא הצלחתי אז לקחתי בשמונה וחצי
יוצא שלקחתי בערך בשתיים עשרה
ושוב בשמונה וחצי
אנונימית
הכל בסדר לא רואה בעיה,
לקחת בהפרש של שש שעות גם אני ככה.
לקחת בהפרש של שש שעות גם אני ככה.
זה בסדר בדרכ גם לקחת 2 כדורים בבת אחת (כל עוד את בגירה)
בדרכ לוקחים כדור כל 4 - 6 שעות
מומלץ להימנע אם אפשר כי זה מזיק לבריאות,
כמה שפחות כדורים בחיים יותר עדיף
בדרכ לוקחים כדור כל 4 - 6 שעות
מומלץ להימנע אם אפשר כי זה מזיק לבריאות,
כמה שפחות כדורים בחיים יותר עדיף
אנונימי
באותו הנושא: