4 תשובות
אני בדיוק כמוך וכולם יורדים עליי שאני תמיד נרדמת.
לישון זה כיף, פשוט תלכי לישון ותעשי את זה בבוקר
שואל השאלה:
^אבל הכי כיף לעשות את זה בשעות מאוחרות בלילה ולאכול פופקורן על המיטה)):
אנונימית
תשתי נס קפה או שתקתי אקסל
תשתי הרבה נס קפה חח