4 תשובות
אני בדיוק כמוך וכולם יורדים עליי שאני תמיד נרדמת.
לישון זה כיף, פשוט תלכי לישון ותעשי את זה בבוקר
לישון זה כיף, פשוט תלכי לישון ותעשי את זה בבוקר
שואל השאלה:
^אבל הכי כיף לעשות את זה בשעות מאוחרות בלילה ולאכול פופקורן על המיטה)):
^אבל הכי כיף לעשות את זה בשעות מאוחרות בלילה ולאכול פופקורן על המיטה)):
אנונימית
תשתי נס קפה או שתקתי אקסל
תשתי הרבה נס קפה חח