8 תשובות
אולי זה כדי להעלות לה את הביטחון?
או שמי שרשם את זה באמת חשב שהיא יפה
או שמי שרשם את זה באמת חשב שהיא יפה
לדעתי לקלל ולעליב זה מוגזם אבל סתם להחמיא זה סבבה כי זה לא משהו רע וזה כדי שהבנאדם ירגיש טוב עם עצמו (:
עניין של טעם.. ישמצב שהם חושבים שהיא יפה
זה שהיא 1.50 זה אומר שהיא מכוערת?
אני 1.52 ועפה על עצמי זה דבר ראשון
דבר שני כל אחר חושב אחרת. אולי את חושבת שהיא "לא נראית טוב" ואחרים כן
תפסיקי לשפוט אותו דבר אפשר לעשות עלייך ..
אני 1.52 ועפה על עצמי זה דבר ראשון
דבר שני כל אחר חושב אחרת. אולי את חושבת שהיא "לא נראית טוב" ואחרים כן
תפסיקי לשפוט אותו דבר אפשר לעשות עלייך ..
שואל השאלה:
הי לא התכוונתי להעליב אבל המציאות היא לא יכולה להיות דוגמנית בגובה כזה
הי לא התכוונתי להעליב אבל המציאות היא לא יכולה להיות דוגמנית בגובה כזה
בטח שכן
ברור שלא מסלול,
אבל צילומים רגילים על עקב או צילומי פנים ברור שכן
אני מדגמנת להרבה מאפרות ומעצבי שמלות כלה עם עקבים
אל תגידי דברים שאת לא יודעת...
כי יש כאלה שבאמת נפגעות מזה יקחו ללב
אני לא אכפת לי מה את אומרת חח אבל יש כאלה שבאמת נפגעות מזה וחבל
ברור שלא מסלול,
אבל צילומים רגילים על עקב או צילומי פנים ברור שכן
אני מדגמנת להרבה מאפרות ומעצבי שמלות כלה עם עקבים
אל תגידי דברים שאת לא יודעת...
כי יש כאלה שבאמת נפגעות מזה יקחו ללב
אני לא אכפת לי מה את אומרת חח אבל יש כאלה שבאמת נפגעות מזה וחבל
שואל השאלה:
איך קוראים לך באינסטגרם
איך קוראים לך באינסטגרם
עניתי לך בפרטי נסיכה
באותו הנושא: