94 תשובות
ת"א
אנונימי
פתח תקווה קל
תל אביב
ראש העין קלל
אילת חד משמעית
נשר עיר האורות
פתח תקווה אין שאלה בכלל
אנונימי
פתח תקווה
עיריית חצרוני על שם פרופסור אמיר.
המינוס זה כי אתם מקנאים שאין לכם עיר על שמכם?
נתניה עיר הדקירות הכי שווה
אנונימי
קלל אילת
כמובן שפתח תקווה
אנונימי
תל אביב
באר שבע או אשדוד.
אנונימית
תל אביב,רמת השרון והרצליה
רמאללה
לול זה היה בצחוק אנשיםם
ברור שירושלים
קיבוצים הכי כיפים וטובים
הרצליה
)למרות שכני גרה בקיסריה)
חדרהה
אנונימית
אני מפתח תיקוה אבל אני מת לעבור לבאר שבע
על מה המינוסס
באר שבע העיר הכי טובה נקודהה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היא לא
הייתי רוצה לגור בראשלצ ללא ספק
יש בה הכל מהכל
וואו חד משמעית ראשון לציון
כפר ורדים
אנונימית
^^נו בסדר בכל עיר יש ערסים אבל זה שווה את זה
אשדוד
אנונימית
פתח תקווה
פחות אוהבת ערים...
הרבה יותר כיף לגור במושב או קיבוץ
תלוי מה אתה מחפש בה....
כל עיר ומה שיש בה
פתח תקוה בקלל
אנונימית
באר שבע תל אביב נתניה אילת...
הייתי אומרת בת ים אבל אני מעדיפה את ראשון
ראשון לציון חד משמעית
ראשון לציון ברצינות אבל!
נשבעת שאילת לא כזאת שווה
לא שווה בכלל
אי אפשר ללכת יותר מפעם בחמש שנים כי פשוט אין מה לעשות שם
רק ים וים ושוב פעם ים
הרבה יותר שווה בטבריה כי שם יש את הכינרת והיא הרבה יותר שווה
וגם המזג אוויר באילת מזעזע
ולגור באילת זה בכלל...
אילת מתאימה לשבוע פעם בחמש שנים מינימום שלוש
באר שבע
עאלק ראשון לציון^
הם רשמו את זה סתם כי הם ראו שהיא נותנת פרחים רק למי שרושם רשלצ, אף אחד לא חושב ככה נו.^
וגבעתיים ורמת גן. גרתי בשתיהן, ערים מדהימות.
אנונימי
נגיד יש לי חברה שכל שנה הולכת לאילת ובאמת שאני לא מבינה אותה
זה פשוט כל שנה לעשות שם בדיוק את אותם דברים
זה כבר לא כיף
ממש לא אני גרה בראשון לציון ויש בה הכל
אשדודד
יבנה
אנונימי
נתניהה
וכפר סבא- יש בה הכל
תל אביב עמוסה מידי כאילו אין שם שקט בכלל וגם יש שם כל כך הרבה ילדי אנימה וכל האלה המוזרים זה עושה לי חלחלה...
באר שבע העיר הכי טובה
אנונימית
פתח תקווה?
פתח תקווה
מודיעין קל
אנונימית
באלי להגיד את העיר שאני גר בה אבל אז יגלו איפה אני גר 0:
חולון דה
אנונימית
אני מפתח תיקוה אבל אני מת לעבור לבאר שבע הכי טוב פתח תיקוה בת ים ירושלים דימונה ובאר שבע
אני לא באה בעיר אז אלית
אע גם עפולה בטבריה אחלה כל מה אמרתי זה אנשים סוכר
ירושלים
דימונה ובאר שבע
אנונימית
אשדוד קל
אימלהה מה רשלצ זו אחת הערים הכי נוראיות שיש
אני מת לעבור ממנה
אנונימי
ראשלצ ככ
אנונימית
תא קל
אילת על המפהה
איזו שאלה גרועה
באמת...
וכרמיאל
קל שראשון לציון העיר הכי טובה
באר שבע או אשדוד.
פתח תקווה שולט .
גבש קל
אנונימית
אנונימי שלמעלה
זה לא קשור לפרחים, באמת גרתי שם פעם וראשון לציון עיר ממש טובה
הרצליה , פתח תקווה
הרצליה
אהה גם אילת חולה על אילת
תא / רמת גן / גבעתיים
אנונימי
פתח תקווה
גבעתיים, אני לא גרה בה אבל אני גרה עיר לידה ואני יודעת שהיא מאוד מתופחת ונקיה
ירושליים זאת העיר הכי קדושה והכי יפה (כמובן בלי כל האנשים)
כל עיר חוץ מאשדוד ובת ים
עפולה.
Hex
באר שבע
ברור באר שבע
אנונימית
אילת.
הכל זול יחסית לכל מקום אחר בארץ ואין לחות.

(ואני גרה בכלל בנתניה)
אנונימית
לא תל אביב
בתל אביב גם יש ערסים אבל זה אחלה עיר
יאללה חיפה
אנונימית
תל אביב חדמש יש שם פשוט הכל , ואני לא מדברת על חנויות כן ? יש שם אווירה מדהימה ואוהבת , ופשוט תענוג להסתובב שם .
לאנונימי למעלה
חבר שלי גר בראשון לציון, ואישית בתור מישהי שגרה בעיר קטנה אני ממש מתרשמת מהעיר הזאת מבחינת כל דבר. זה שבמקרה שואל השאלה גם אוהב את ראשון והחליט לתת פרחים לכל מי שאומר ראשון זאת לא בעיה שלי.
כפר יונה להתייצב
אנונימית
.
אנונימית
גן יבנה עיר האורות
לונדון
בתור אחת שגרה במלא מקומות
הרבה יותר כיף לגור במושב או קיבוץ מאשר בעיר