10 תשובות
בעיקר מבגרויות קודמות וגם קניתי את הספר של ארכימדס
מבגרויות
עושה בגרויות לפי מיקוד של יואל גבע.
שואל השאלה:
אתם מתרגלים מהבגרויות האחרונות או סתם לוקחים בגרויות כלשהן?
אנונימית
יש לי את הספר של אלי מיטב ואני פשוט עשיתי מהאחרונה וכל פעם שסיימתי הלכתי אחת אחורה
שואל השאלה:
יש לי גם את ארכימדס וגם את החוברת בגרויות חח
אנונימית
עושה בגרויות לפי המיקוד וגם עונה על שאלונים מספר הכנה לבחינות במתמטיקה (א.מ ספרי מתמטיקה), מתכונות של בני גורן וגם של ארכימדס (לצערי אין לי את הספרים האלה אז אני עושה את המתכונות שלהם שמצאתי באינטרנט)
שואל השאלה:
ואיזה נושאים אתם חושבים לבחור? אני כנראה סדרות הסתברות 2 חקירות וקיצון
כי אני לא מסתדרת עם גיאומטריה וטריגונומטריה
אנונימית
אני עושה 807 אז כנראה את הפונקציות ואז או אנליטית או מרוכבים מה שיהיה יותר קל.
עשיתי ארכימדס והספר בגרויות של אלי מיטב ועכשיו מתרגל ממתכונות שהמורה שולח וממתכונות שאני מוצא באינטרנט.
בתרגולים האחרונים יצא שעשיתי
1 3 4 5 ובפרק ג 6 או 7, לפעמים 8