5 תשובות
כלום, אין עוד עבודות לגיל הזה חוץ מבייביסיטר ודוגיסיטר
אנונימי
גם אני מחפשת בעיקרון אין עוד עבודות תשאלי את המשפחה שלך אם הם יכולים לסדר לך משהו
אם מישהו מהמשפחה שלך עובד במשהו כמו: מספרה, וטרינריה, מכירות באינטרנט או משהו שאת יכולה לעשות תבקשי מהם להעסיק אותך (במספרה אפשר לנקות את אחרי שמספרים מישהו, במכירות אפשר לארוז קופסאות וכאלה.
חוץ מזה יש מלא עבודות שאפשר לעזור בהם
אני יכול להציע לך משהו שהוא קצת מוזר ואולי דומה לדברים של אדר אשוח אבל זה משהו אחר. יכול שלא תרוויחי ממנו כלום ויכול להיות שתתעשרי. אי אפשר באמת לדעת כרגע. אם את רוצה, אני אסביר לך הכל באינסטגרם.
noam_narinsky.
שואל השאלה:
קודם כל מי אתה ובן כמה אתה?
אני לא מביאה את האינסטגרם לאנשים רנדומליים...
אנונימית
באותו הנושא: