8 תשובות
אני לא אענה לך רק בגלל ששאלת אם זה משמין
אחותי זה עגבניות וביצים
לוקחים רסק עגבניות, לחמם אותו עם שמן על סיר נמוך, להוסיף פשוט ביצים
וזה לא משמין לפי מה שאני יודעת:)
שואל השאלה:
אסור לי לדעת אם זה משמין או לא?
וזהו?לא צריך להוסיף משהו אחר?^
אנונימית
את יודעת שהכל משמין נכון?
זה פשוט תלוי אם את טוחנת כמו חזיר
או אוכלת כמו שצריך ולאט.
ה ישמור אין דבר כזה "משמין" מתי אנשים יבינו את זה??? זה אשכרה כולה עגבניות וביצים לאן הגענו
ביעיקרון לא אבל מלח פלפל כדאי
שואל השאלה:
תנשמו כולה שאלתי שאלה כי לא ידעתי
אנונימית
תקשיבי
תחתכי 4 עגבניות
קחי בצל תחתכי ולטגן
קחי 3 שיני שום לקצוץ ולהוסיף לבצל ומיד אחרי זה כדי שהשום לא ישרף
קחי את העגבניות שימי במחבת
תוסיפי לפי העין רוטב עגבניות (האלה המוכנים)
תקצצי לבנתיים פטרוזיליה והתערבבו את הרוטב
תוסיפי לפי הטעם מלח פלפל פפריקה אדומה קצת כורכום ולערבב
תכסי לקצת זמן
תוסיפי אחרי שהרוטב טעים לך כמה ביצים שאת רוצה ואת הפטרוזיליה לכסות ל13 דקות ומוכן.
ממש השקעתי וזה טעים תכיני