5 תשובות
מישתתפת בצערך, ואל תדליקי ביום הולדת, תדליקי ביום פתירה שלה
משתתפת בצערך, אני חושבת שכדי שתביאי לקבר שלה פרחים או בלונים
משהו משמח
כי אני בטוחה שהיא הייתה רוצה שתעשי לה משהו נחמד
במקום נר
בטח שלהדליק נר!!
ואני חושבת שאם תקרא/י פרק תהילים אחד זה הרבה יותר יעשה לה טוב למעלה מאשר בלונים שהם דבר חומרי.....
לפי ההלכה עולם לקבר רק ביום השנה ואם את רוצה להדליק נר זיכרון את יכולה להדליק בבית
את יכולה לברך אותה בלב לספר לה מה קורה וזה היא לא יכולה לענות אבל היא יכולה לשמוע ולהכיל