24 תשובות
נופ וואט
רק כינים
עריפת ראש ותלישת אצבעות נחשב?
הרגתי נמלים אם זה נחשב...
לא
דקרתי את עצמי פעם בטעות חח
בן אדם? ממש לא ובחיים לא יקרה.
המבורגר נחשב?
והרגתי המון נמלים בחיי
ממש רוצחת סדרתית
והרגתי המון נמלים בחיי
ממש רוצחת סדרתית
שואל השאלה:
אהה.
אהה.
אנונימי
מישהו אחר? חס ושלום. אף פעם.
אבל את עצמי כן
אבל את עצמי כן
רגע מחיצת ראש של גוק ותחת של נמלה נחשב ?
לא וגם אם מישהו פה כן
אני לא חושב שהוא יגיד שכן
אני לא חושב שהוא יגיד שכן
אתה מדבר מניסיון?
שואל השאלה:
כמובן שלא
כמובן שלא
אנונימי
הרגתי את היתוש הזה שעקץ אותי בלילה בכך שכלאתי אותו בקופסא עד שהוא נחנק למוות :))
שואל השאלה:
^ לא להתעסק איתך
^ לא להתעסק איתך
אנונימי
רגע!
עכשיו שאני חושב על זה אז:
שתי מיליון מקקים אחסוך באיזה דרכים הרגתי אותם.
דרכתי על איזה מיליארד נמלים, אני זוכר שהייתי ילד בגן ואכלתי את הנמלה הראשונה שלי, זה השתלב טוב עם במבה.
ואיזה בערך 10,000 זבובים עם מחבט חשמלית.
עכשיו שאני חושב על זה אז:
שתי מיליון מקקים אחסוך באיזה דרכים הרגתי אותם.
דרכתי על איזה מיליארד נמלים, אני זוכר שהייתי ילד בגן ואכלתי את הנמלה הראשונה שלי, זה השתלב טוב עם במבה.
ואיזה בערך 10,000 זבובים עם מחבט חשמלית.
הרגתי ודקרתי אבל לא בני אדם(חוץ מבטעות את חבר של עם מחוגה באצבע)
מזה השב''כ פתח משתמש בסטיפס?
ברור, אני מאוד גאה בזה.
סתם... אף פעם לא
סתם... אף פעם לא
ברור יש לי איזה שמונים גופות במחסן
את עצמי :)
חח סתם בעי
חח סתם בעי
טוב אני רוצה להתוודות דקרתי כבר כמה שניצלים חסרי ישע אני עושה את זה כבר כל שבת
האנושות לא תסלח לי...
האנושות לא תסלח לי...
באותו הנושא: