10 תשובות
יכול להיות שאיימו עליהם והם לא קלטו מה באמת עומד לקרות.
זה היה משהו חסר תקדים.
איימו עליהם כיוונו עליהם נשק.. אולי ניסו וכאלה מתו
מי אמר לך שלא?
אבל המחבלים היו חמושים
ולא כולם יכולים/יודעים לפעול במצבי לחץ כאלה קיצוניים
כי אנשים לא תמיד הכי חכמים שיש
על מה המינוסים? זה לא היה חכם מצידם לעמוד במקום
במטוס שטס ליעד אחר(לדעתי זה היה הבית הלבן, אבל אני לא זוכרת), הנוסעים כן קפצו על המחבלים וכן הצליחו להשתלט עליהם ועל המטוס, וככה הפיגוע נוטרל למזלנו.
נכון, לא אמרתי שלא. אבל עדיין, הפיגוע נוטרל(בנוסף, אמרתי למזלנו, לא למזלם)
אתה יודע סביר להניח שהחוטפים לא אמרו להם שהם עומדים להתרסק לתוך בניין...
כנראה אמרו להם לשבת בשקט ושהכל יהיה בסדר והם ינחתו בשלום אז האנשים בטיסה לא התנגדו כי הם ראו שלחוטפים יש נשק ובטח שלא ידעו שהם עומדים להתרסק לתוך התאומים אז למה שיתנגדו וסתם יסכנו את החיים שלהם?
lamborghini
קל לך לשפוט אחרים, נראה מה אתה היית עושה במקומם
לשאלה, החוטפים היו חמושים, ככה שעימות איתם לא היה באמת ריאליי..
קשה לחשוב במצב כזה, גם אם אתם הייתם במצב הזה לא הייתם עושים משהו כדי לנטרל את המחבלים או משהו בסגנון. הם גם לא ידעו באמת מה יקרה