5 תשובות
כנראה האופציה השניה.
האפשרות השניה נשמעת יותר הגיונית,בעיקר אם בחיים לא הלכת מתוך שינה..
פעם הלכתי לישון וקמתי בחדר של אמא שלי וזה גם קרה לי אצל אבא שלי וגם פעם אחת שהייתי קטנה אני התקלחתי מיתוך שינה עם בגדים והכל ואני בכלל ישנתי כן יש כזה משהו שהולכים מיתוך שינה אבל זה קורה לי פעם בחצי שנה בערך
חחח כן
חח גם אני הייתי הולכת מתוך שינה