התחברות
הרשמה
יש לי בן זוג ראשון ואני בת 16 וחצי.זה ממש מוזר אני לא מרגישה כאילו אנחנו ביחד זה מרגיש כאילו אנחנו משחקים באמא ואבא
מה זה אומר ?
22 ביוני 2020, 04:54
התאהבות
מערכת יחסים
הפעם הראשונה
תשובה אחת
זו פשוט חויה חדשה. המוח שלך מנסה לתייג אותה כמשהו שהוא מכיר, כדי לדעת איך להתמודד איתה.
עצה שלי? - שחררי ותהני. :)
ס
סופרותם
באותו הנושא:
הייתי בין הרזות של השכבה והשמנתי הייתי 43 קילו ועכשיו אני 44 וחצי בת 15 זה מרגיש לי מוזר ואני מרגישה רע עם עצמי ו
בימים האחרונים אני מרגישה כלכך מוזר ואני מרגישה ממש עצובה ומלא זמן שלא הרגשתי ככה
בת 17 וחצי ואני מרגישה מוזר ולא אוהבת את העובדה שחיילים מתחילים איתי....האם זה מוזר?
אכלתי עכשיו פעם ראשונה בשנה וחצי האחרונות לא כשר ואני מרגישה ממש רע...
בנות גילחתי פעם ראשונה למטה הכל ואני מרגישה ממש מוזר זה נורמאלי?קרה גם לכן?
נשיקה ראשונה גיל 17 וחצי, מוזר/נורמלי/מביך/מה דעתכם?
זה מוזר ? ואני בת 13 וחצי ואני ממש...
שמתי עכשיו פעם ראשונה טמפון ואני מרגישה ממש מוזר..מה לעשות ?(בת 16)
עשיתי גבות פעם ראשונה ואני מרגישה ממש מוזר זה בסדר?
אני בת 14 וחצי ואני לא מחבבת אף אחד יש משהו מוזר בזה?
שהייתי בת 16 וחצי בכיתה י שלחו לי צו ראשון זה מוזר נכון?