7 תשובות
בחו"ל ממש לא הכל מושלם, לכל מדינה יש את הבעיות והחסרונות שלה.
חנויות ומסעדות זה ממש לא העיקר וגם בארץ יש מקומות יפים ושווים.
חנויות ומסעדות זה ממש לא העיקר וגם בארץ יש מקומות יפים ושווים.
לא הכל מושלם כמו שזה נראה
וחוץ מזה, יש דברים שבאמת מבאסים, אבל זה מה שיש.. בישראל גם יש דברים אחלה(:
וחוץ מזה, יש דברים שבאמת מבאסים, אבל זה מה שיש.. בישראל גם יש דברים אחלה(:
בארץ זה בגלל הרבה סיבות:
אנחנו עם יהודי, צנוע..
אנחנו אוכלים כשר.
אין לנו סכום גדול להשקיע
ביבי
ביבי
ביי
אנחנו עם יהודי, צנוע..
אנחנו אוכלים כשר.
אין לנו סכום גדול להשקיע
ביבי
ביבי
ביי
סתם נראה ככה.
יש עוני עצום, פערים חברתיים, חטיפות ועוד מלא מקרים של חולי נפש ופיגועי טרור.
כמו בכל מדינה שחיים בה אנשים.
יש עוני עצום, פערים חברתיים, חטיפות ועוד מלא מקרים של חולי נפש ופיגועי טרור.
כמו בכל מדינה שחיים בה אנשים.
אנונימית
לא הכל מושלם, גם אם היית באה כתיירת בישראל היה נראה לך כיף פה. וkfc זה טעים אבל מה איכותי זה ג'אנק פוד
kfc זה אוכל ברמה גבוהה מבחינתך? אוקיי...
לשאלה, בחול ממש לא הכל מושלם ולכל מדינה יש את הבעיה שלה. בישראל יש מלא מקומות יפים שלא מעריכים אותם מספיק, ודווקא זה שיש את כל הדתות בישראל גורם לנו להחשף לככ הרבה חגים ומסורות (למשל, ללכת בכריסמס למושבה הגרמנית בחיפה זה מהמם).
לשאלה, בחול ממש לא הכל מושלם ולכל מדינה יש את הבעיה שלה. בישראל יש מלא מקומות יפים שלא מעריכים אותם מספיק, ודווקא זה שיש את כל הדתות בישראל גורם לנו להחשף לככ הרבה חגים ומסורות (למשל, ללכת בכריסמס למושבה הגרמנית בחיפה זה מהמם).
לא הכל כזה מושלם כמו שעושים מזה
באותו הנושא: