20 תשובות
אתה לא אשכנזי בקיצור
שואל השאלה:
אבל יש גם מזרחים שאני מכיר שנשרפים משעתיים בבריכה
אבל יש גם מזרחים שאני מכיר שנשרפים משעתיים בבריכה
אנונימי
אז אתה בעל גוון עור כהה.
בעלי צבע גוון עור כהה לא נשרפים, אלא משתזפים.
בעלי צבע גוון עור כהה לא נשרפים, אלא משתזפים.
שואל השאלה:
לפעמים אני גם רואה את היד שלי אדומה אבל לא כיאב או שורף או משהו וגם לא ביום למחרת
לפעמים אני גם רואה את היד שלי אדומה אבל לא כיאב או שורף או משהו וגם לא ביום למחרת
אנונימי
אם זה קורה, זה הגיוני.
שואל השאלה:
אה אז זה לא היה אדום זה היה שיזוף יותר הגיוני
אה אז זה לא היה אדום זה היה שיזוף יותר הגיוני
אנונימי
אולי פשוט לא ראו את זה עליך? זה מרגיש כאילו העור באזור חם אחר כך וכואב אם נשרפת חזק..
אנונימית
מה הבעיה בזה לא הבנתי שישרפו שאתה לא הכי כיף
שואל השאלה:
כאילו אני רציני לא בא לשמוח או משהו ואני אומר תודה על זה ואל תחשבו שלי אין בעיות אחרות שיותר מציקות אז לא להתעצבן.
אני מרגיש העור חם ולא זה לא כואב וגם לא אחר כך. אני כן רואה שהוא משנה צבע כזה בשמש אבל זה נראה אדום ושיזוף באותו הזמן אז אני מבולבל
כאילו אני רציני לא בא לשמוח או משהו ואני אומר תודה על זה ואל תחשבו שלי אין בעיות אחרות שיותר מציקות אז לא להתעצבן.
אני מרגיש העור חם ולא זה לא כואב וגם לא אחר כך. אני כן רואה שהוא משנה צבע כזה בשמש אבל זה נראה אדום ושיזוף באותו הזמן אז אני מבולבל
אנונימי
אולי אתה נשרף רק בקטנה
שואל השאלה:
אני פשוט מבולבל שאשכרה יש משהו שסוף סוף ה' אמר אני אברך אותך ולא אני אקלל אותך
אני פשוט מבולבל שאשכרה יש משהו שסוף סוף ה' אמר אני אברך אותך ולא אני אקלל אותך
אנונימי
גם כל החברים שלי נשרפים ואני לא זה פשוט קשור לצבע
אדום וחם אז נשרפת. ככה זה. אני זוכרת שכאב לי באמת רק פעם אחת, ולי מספיקות שתי שניות בשמש כדי להישרף. יכול להיות שפשוט יש לך סוג עור עמיד מאוד. זה לא דבר רע, אתה יודע;)
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו מטאפורה הוא לא באמת אמר ולמה את כזאת שלילית חחחחח
וכן באמת בורכנו וגם אני אף פעם לא מרגיש שאני צריך להשתזף בכלל הצבע אז זה עוד פלוס במשהו שה' בירך
כאילו מטאפורה הוא לא באמת אמר ולמה את כזאת שלילית חחחחח
וכן באמת בורכנו וגם אני אף פעם לא מרגיש שאני צריך להשתזף בכלל הצבע אז זה עוד פלוס במשהו שה' בירך
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לעונים ולעזרה 3> ולאלה שנשרפים מאחל לכם לא להישרף בשמש
תודה רבה לעונים ולעזרה 3> ולאלה שנשרפים מאחל לכם לא להישרף בשמש
אנונימי
יסס
אנונימית
שואל השאלה:
^^ חחח מת איחול מרגש אני נזכר שיש לי חברים שנשרפו בגלל האור בחדר שלהם ותמיד שיש חושך אני אומר לא לדאוג *** (שם של ילד) מאיר לנו את החדר או שאנחנו בים ואני אומר ל*** שהוא יותר מסנוור מהשמש, ואז הוא עושה לי קטע שאם אני בא עם חולצה שחורה ויש חושך הוא שואל איפה אני ועם אני עם חולצה לבנה בחושך הוא אומר למה יש חולצה מעופפת
^^ חחח מת איחול מרגש אני נזכר שיש לי חברים שנשרפו בגלל האור בחדר שלהם ותמיד שיש חושך אני אומר לא לדאוג *** (שם של ילד) מאיר לנו את החדר או שאנחנו בים ואני אומר ל*** שהוא יותר מסנוור מהשמש, ואז הוא עושה לי קטע שאם אני בא עם חולצה שחורה ויש חושך הוא שואל איפה אני ועם אני עם חולצה לבנה בחושך הוא אומר למה יש חולצה מעופפת
אנונימי
שואל השאלה:
אוי האמת שאני חושב על זה אני זוכר שביום שבת אחד הלכתי לסבתא שלי ופתחתי את התנור ובאתי לקחת חמין טעים ולא נשמע מסוכן בכלל ואז פתאום כמו חמור נשרפתי מהתנור וקיבלתי כוויה ביד שהפכה לצלקת שעד היום יש לי אותה אבל זה היה שווה את זה כי החמין היה טעים חיחחח ארור מי שניסה להרוס לי את הארוחת שבת שלי. אבל האמת הצלקת יחסית יפה אז לא כזה אכפת לי ותמיד שאסתכל על היד אזכור שיום אחד רגיל אכלתי חמין ביום שבת כמו תמים ואז כמו מטומטם נכוותי.
מסקנה תוציאו את הסיר מהתנור ואל תנסו להעמיס אוכל כמו שמנים שהסיר בפנים
אוי האמת שאני חושב על זה אני זוכר שביום שבת אחד הלכתי לסבתא שלי ופתחתי את התנור ובאתי לקחת חמין טעים ולא נשמע מסוכן בכלל ואז פתאום כמו חמור נשרפתי מהתנור וקיבלתי כוויה ביד שהפכה לצלקת שעד היום יש לי אותה אבל זה היה שווה את זה כי החמין היה טעים חיחחח ארור מי שניסה להרוס לי את הארוחת שבת שלי. אבל האמת הצלקת יחסית יפה אז לא כזה אכפת לי ותמיד שאסתכל על היד אזכור שיום אחד רגיל אכלתי חמין ביום שבת כמו תמים ואז כמו מטומטם נכוותי.
מסקנה תוציאו את הסיר מהתנור ואל תנסו להעמיס אוכל כמו שמנים שהסיר בפנים
אנונימי
שואל השאלה:
ותמיד תגידו תודה לסבתוש על האוכל כי אין על סבתוש עם האוכל המבורך שלה
ותמיד תגידו תודה לסבתוש על האוכל כי אין על סבתוש עם האוכל המבורך שלה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף :( מצטער.... אבל אם את רוצה נוכל לחלוק ביחד את סבתוש שלי כמובן שזה לא יהיה אותו הדבר אבל זה משהו אבל תזערי מסבוש הוא מאיים הרבה עם החגורה (רציני)
אוף :( מצטער.... אבל אם את רוצה נוכל לחלוק ביחד את סבתוש שלי כמובן שזה לא יהיה אותו הדבר אבל זה משהו אבל תזערי מסבוש הוא מאיים הרבה עם החגורה (רציני)
אנונימי
באותו הנושא: