11 תשובות
הקטע הוא שאין דבר כזה טעם טוב וטעם רע זה כל אחד והטעם שלו מה שהוא רואה כיפה ומה לא או כטעים ומה כלא טעים
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה אני לא מכיר מישהו שיש לו טעם למלאות אפילו על כאלה שיש להם טיפה בטן
אז למה אני לא מכיר מישהו שיש לו טעם למלאות אפילו על כאלה שיש להם טיפה בטן
אנונימי
יש להם טעם שונה זה לא אומר שלך יש טעם לא טוב
אל תתייחס אליהם
אל תתייחס אליהם
אנונימית
נחמד למצוא מישהו שאומר מלאה ולא שמנה ולא פוסל על זה, חושב ש רוב הבנות הן יפות :)
אנונימית
אתה לגמרי צודק יש כאלה שאוהבים שמנות רזות מלאות אני נגיד מלאה כולם אומרים לי שאני יפה אבל יש כאלה שמתביישים בזה
שואל השאלה:
אני מסכים שאני יחסית מתבייש בזה אבל בסופו שם דבר קשה לי להחביא את הטעם האמיתי שלי אז אני אומר להם גם בנות מלאות הם אמנם לא מתים על זה אבל בעיה שלהם
אני מסכים שאני יחסית מתבייש בזה אבל בסופו שם דבר קשה לי להחביא את הטעם האמיתי שלי אז אני אומר להם גם בנות מלאות הם אמנם לא מתים על זה אבל בעיה שלהם
אנונימי
יש כאלה שכן אוהבים ויש כאלה שלא
אני מלאה ומלא בנים רוצים אותי
ובתכלס יש לך טעם טוב לא קשור אליי
חחח אני בדיוק כמוך אבל בסביבה שלי לא אוהבים רזות
שואל השאלה:
אצלנו באזור זה רק רזות (המרכז)
אצלנו באזור זה רק רזות (המרכז)
אנונימי
באותו הנושא: