התחברות
הרשמה
תגידו, רק לי יורד החשק לענות על תשובה כשאני רואה ששואל השאלה כבר חילק את כל הפרחים ?
21 ביוני 2020, 21:04
5 תשובות
גם לי
ב
בּרלִין-Berlin
כן
R
Rip
לאדע, אני עונה בשביל לעזור, לא בשביל פרס
נ
נָקַם
גם לי אבל אני בכל זאת עונה
_
_Shir_
באמת שלא כזה אכפת לי.
ג
גַּם כֵּן