התחברות
הרשמה
במחלקות קורונה לרוב מאשפזים חולים במצב קשה בינוני נכון?
21 ביוני 2020, 20:15
קורונה
מחלות
2 תשובות
כן, אלה שבמצב קל נשארים בבית והם במעקב
H
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
כן
ס
סתם ילדה פה
באותו הנושא:
הבנתי שאפשר לרפא חולי קורונה עם דם של חולי קורונה שנרפאו זה נכון?
אתם מכירים רופאים שעובדים במחלקת קורונה?
קורונה זאת משפחת נגיפים שבה גם נמצא הסארס, אז למה לקורונה קוראים קורונה אם למשפחת נגיפים קוראים קורונה ?
הבירה קורונה זה על השם הנגיף קורונה או לא?
זה רק אני או שרוב השאלות פה הפכו לשאלות על קורונה
אם מישהו חולה קל בקורונה מאושפז במחלקת קורונה מותר לאנשים לבקר אותו עם אמצעי הגנה?
אני עושה שירות לאומי בבית חולים השרון פ"ת ויש לנו מחלקת קורונה
יש לי צינון ליחה שיעול יבש זה רוב הסיכויים קורונה אני צריך להתקשר למדא או מה?
החברה של הבירה קורונה נפגעה או להפך בגלל הוירוס קורונה?
יש כאן חולי קורונה/ אנשים שמכירים חולי קורונה?
הוירוס קורונה עושה פרסום ממש טוב לבירה קורונה אבל למה לא קונים מזה???