10 תשובות
תלוי מי החולה
כןן שווה ממש
הייתי גם אוכל אותה
ויש הייתי משתמשת בכסף לטיפול רפואי
אהמ אנמ mood
חחח אני צוחקת
אהמ אנמ mood
חחח אני צוחקת
כן בטח
כן והולכת לבידוד
הסיכויים למות אפסיים בגילי
הסיכויים למות אפסיים בגילי
אנונימית
כע אני עוד יחסית קטנה, אז הייתי נכנסת לבידוד כדי לא להדביק אפחד וזהו זה יהיה כמו שפעת רגילה
כן, וישר הייתי מכניסה את עצמי לבידוד
לא נראה לי..כי בואו הרבה אנשים מתו מזה וחיים שלי טיפה יותר חשובים לי מכסף