6 תשובות
גם אני ככה אשכנזייה רצח אבל תמיד כשאני נשרפת זה עושה לי נקודות לבנות כאלה..
חשבתי שזה לכולם ככה תמיד
על הגוף
תשימי
משחה ביאפין נגד כווית שמש \ אלוורה \ קרם הגנה אחרי מקלחת

החלמה מהירה


על הפנים את יכולה לשים קרם הגנה של הפנים זה גם אפקטיבי \אלוורה
אנונימית
שואל השאלה:
לא פעם ראשונה בכלל אני אשכנזיה חחח אבל פעם ראשונה שיש לי שלפוחיות אחרי שאני נשרפת
אנונימית
מציעה לך ללכת לבדיקה אצל רופא
חשיפה לשמש מסוכנת מאד
פעם ראשונה שאת נשרפת?