3 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי אבל אני מאבד ריכוז ממש מהר
גם אני ניגשת לבגרות הזאת. אני גם די לחוצה אבל הסוד הוא פשוט להיות בטוחה בעצמך. הרבה עברו את זה לפניך והרבה יעברו את זה אחרייך, את היית בשיעורים, עברת כבר מבחנים, את החומר את יודעת.
תחשבי שהבגרות זה בעצם מה שמסכם את כל הלמידה שעברת במגמה.
אם זה מעודד אותך, הבחירה בבגרות בביולוגיה הרבה יותר קלילה השנה.

בהצלחה לנו 3>
שואל השאלה:
תודה לכם 3>