4 תשובות
שאת מרגישה ממש לא טוב ומצטערת ממש ונורא עצובה
אם יש לך אחים קטנים אז שאמא שלך צריכה שתישמרי עליהם או שאת לא מרגישה טוב ואת לא רוצה להדביק אף אחת
שאת לא מרגישה טוב
שיש לך אירוע ממשפחתי חשוב
שיש לך אירוע ממשפחתי חשוב
אם יש לך אחים קטנים שאת עושה עליהם בייביסיטר
באותו הנושא: