11 תשובות
בת כמה את?
שואל השאלה:
עוד מעט 14
אנונימית
זה או שתלכי ותחזרי בשעה שהם מבקשים ממך או שלא תלכי בכלל
אבל עדיף לך שתהני כמה זמן ותחזרי הביתה
תהני❤❤
את בת 14? ואת רוצה להשאר עד יותר מאוחר?? תגידי תודה שההורים שלך נותנים לך להשאר עד 23:00 בחוץ בגיל הזה
כשאני הייתי בגילך הייתי חוזרת ב8 בערב
תגידי להם שהתחיל החופש הגדול, ושאי אפשר לדעת מה יקרה מחר ושצריך לדעת לשחרר לפעמים, וגם שאת כבר נערה ואת רוצה להנות עם חברות שלך.
שואל השאלה:
^ בחורהטובה - אופסי ? בת כמה את ? הקטע זה שחברות שלי בטח ישארו עד 00:00 אז אני לא רוצה להיות היחידה שתלך מוקדם
אנונימית
מה זה צריך לדעת לשחרר?? היא כולה בת 14
שעה 23:00 זה מספיק עד שהיא תהייה בחוץ וחוץ מזה גם שתחשוב על ההורים שלה שהם דואגים לה
עוד 18 נשמה שלי
אני אפילו לא באה להתנשא עלייך גם אימאשלי מציבה לי שעה להגיע הביתה ואני מגיעה כי אני מקשיבה לה
אבל עזבי את זה
אני מבינה שאת רוצה להיות שם עד מאוחר עם חברות שלך והכל אבל תחשבי גם על אימא שלך או שאפילו תנסי לשכנע אותה להשאר לפחות עד 23:30 אם זה בסדר
ואם לא אז אין לך מה להפסיד תלכי ותהני במסיבה שלך חברה שלך
שואל השאלה:
^ בחורהטובה סבבה תודהה
אנונימית
מה הקשר אני בת 12 ומותר לי להישאר עם חברים עד 12 בלילה אם אני רוצה