13 תשובות
אפשר באינסטגרם
שואל השאלה:
סתם ככה לעקוב אחרי בנות ולהתחיל איתן?
אנונימי
אני גם בבני עקיבא ואני מכירה בעיקר משם בנים, אבל אפשר גם להכיר במקום עבודה מסויים ובהתנדבויות שגם שם הכרתי כל מיני אנשים
hilapuiac_ אם תרצה אני כאן
כן תעקוב אחרי מישהי תשלח לה הודעה ...אתה יכול לשלוח גם פה הודעות בפרטי ...
שואל השאלה:
להתחיל פה עם בנות? זה לא נואש כזה?
אנונימי
לדעתי לא
אהבה יש באוויר...
שואל השאלה, אם אתה דתי ולא בגיל של להכיר בנות למטרת חתונה, למה אתה רוצה את זה? זה אסור לפי הדת.
מה הבעייה??
^שהקשר לא למטרת חתונה.
שואל השאלה:
אחי אני ילד ןאני מאמין בקבה אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש ורמת ההיתחזקות והאמונה שלו
אנונימי
עוד מעט בת 15 רוצה להכיר תשלח הודעה :)