התחברות
הרשמה
איפה אתם עושים מסיבת סיום:עשיתם ?
21 ביוני 2020, 14:15
מסיבת סיום
3 תשובות
השכבה שלנו כנראה עושים סרט כזה
א
אאיתמרר
לא עושה
Y
Yeet.
לא עשינו
s
sweet_dreams
באותו הנושא:
איפה אתם עושים/ עשיתם מחוייבות אישית?
מה עשיתם עושים במסיבת סיום שלכם?
איפה אתם עושים מסיבת סיום/עשיתם?
איפה אתם עושים או עשיתם מחויבות אישית?
איפה אתם עושים/עשיתם/רוצים לעשות מחוייבות אישית?
עושים לנו מסיבת סיום בבריכה היום (יא)
הכיתה שלי עושה מסיבת סיום אבל באותו יום אני צריכה ללכת לחתונה ואני אם שמלה שנראת יותר מדי טוב למסיבת סיום ...
מי שבכיתה ט עושים לכם מסיבת סיום?ואם כן איך עושים לכם אותה במצב ככה?
באיזה צד עשיתם את הטראגוס או איפה אתם רואים שהרוב עושים?
איפה אפשר לעשות מסיבת סיום למנהל מהעבודה?
איפה אתם עושים/עשיתם את המחויבות האישית שלכם?