5 תשובות
את נכנסת לארכיון ואז על שלוש נקודות ואז להחזיר את הפוסט
כן בטח שאפשר
תכנסי פשוט לארכיון ותלחצי על התמונה איפשהו ויש שם כפתור שנותן להחזיר את זה לפיד שלך
תכנסי פשוט לארכיון ותלחצי על התמונה איפשהו ויש שם כפתור שנותן להחזיר את זה לפיד שלך
זה לא נמחק זה מופיע בארכיון, פשוט לכי לשם ותחזירי את התמונה משם
תכנסי לארכיון..זה שם
שואל השאלה:
תודה זה עבד
תודה זה עבד
אנונימית
באותו הנושא: