הכרתי מישהו התחלנו לדבר והכל והכל יבש כזה לא זורם לי כל הזמן אני מחפשת מה לכתוב ואני מרגישה גם ממנו שאין מה לכתוב פשוט
זה ממש מבאס כי אין לי באמת ידידים מהאינסטה נגיד והייתי רוצה (בת 14 והוא בן 15) אבל זה מעצבן שהכל יבש כזה והוא כל הזמן כותב לי ואין לי מה לענות כנל גם אליו אין לו מה לענות לי על מה שאני עונה וזה ממשיך ככה שהוא כותב אין לי מה וזה סתם מעצבן ולא זורם לי..מה לעשות?