3 תשובות
לא , חופש הגדול ולא בא לי שהוא יתבזבז
וגם לא אצליח להיפגש עם חבר שלי
אז לא לא בא לי
אין לי בעיה שיהיה שוב הסגר
דווקא עכשיו כשהגל השני מתחיל
אין לי בעיה שיהיה
מקווה שלא ידפוק לי את העבודה
כי בסגר הקודם רק שבועיים לא יבדתי וזה היה חופשה בול במקום