התחברות הרשמה

אם אני אשאיר מחוץ לחלון את הטלפון שלי ואצלם את הליקוי חמה, זה בסדר?

21 ביוני 2020, 05:32
ליקוי חמה    
תשובה אחת
לא המצלמה תמות
אני אצלם דרך טלפון ישן
ז
זיוויי
באותו הנושא:
דחוף אמא שלי קנתה טלפון ורציתי לראות את המצלמה מחוץ לחלון וטלפון החליק לי זה אמיתי מה לעשות דחוף
יש לי לטאה מחוץ לחלון בסלון, היא תעשה לי משהו?
שמעתי עכשיו צעקה מחוץ לחלון
יש סיני מחוץ לחלון שלי מה לעשות ?
אני קומה שישית ויש לי דבורה מחוץ לחלון בחדר והיא מנסה להיכנס..
קרינה ממודם - האם יש סיכון של קרינה ממודם שמשתמשים בו בשביל קו טלפון, נייח בבית, והמודם תלוי בחוץ מחוץ לחלון חדר השינה?
למי עכשיו יש גשם מחוץ לחלון??!
אם אני אשאיר פסטה מחוץ למקרר (עכשיו הכנתי) זה יתקלקל עד מחר?
נסעתי באוטו וצילמתי מחוץ לחלון, זה היה על כביש החוף ואז הטלפון נפל. לחזור לקחת אותו ?
צרצר מחוץ לחלון מה לעשות
או מייגאד אני חושבת שיש מישהו מחוץ לחלון שלי