6 תשובות
שואל השאלה:
הן חברות לנצח^^
הן חברות לנצח^^
אנונימית
אממ זה לא אשמתך אבל כיאילו תחשבי שווה לאבד
בגללו חברה?
בגללו חברה?
תראי זה סיטואציה לא כזאת נעימה, השאלה היא אם את בקטע שלו? כי אם את מאוד רוצה אותו אז תדברי עם חברה שלך, תסבירי לה את המצב ויכול להיות שהיא תפרגן לך, הרי בסך הכל זכותך לרצות את מי שבא לך ואין לה בעלות עליו. אבל אם זה לא כל כך משנה לך ואת רואה שממש קשה לה עם זה אז אולי עדיף לוותר
יכול להיות שהוא יהיה איתך עד 120 אז לפספס אותו בגלל חברויות שבאות והולכות?
אנונימית
לדעתי זה לא בסדר תנסי להפוך את הסיטואציה כמה זה היה פוגע בך אם זה היה קורה לה
ברור זה לא אשמתך פשוט לדעתי זה פוגע אבל תדברי איתה ותסבירי לה את הסיטואציה ותראי מה היא תגיד
באותו הנושא: