5 תשובות
תעשי מה שגורם לך להרגיש טוב. אני גם עשיתי וזה ממש שימח אותי ועשה לי טוב
אם לא תשקיעי בעצמך אז במה כן
תעשי!!:)
גם אני רוצה לעשות וממש
עוד מעט אני עושה גם והכי כייף תבזבזי קצת על עצמך אין לך ממה להתבאס על הכסף
גם אני רוצה לעשות וממש
עוד מעט אני עושה גם והכי כייף תבזבזי קצת על עצמך אין לך ממה להתבאס על הכסף
אם כואב לך על הכסף אז תוותרי מראש.
זאת איזשהי השקעה מדי חודש לתחושה טובה לעצמך, קצת טיפוח קצת לשחק עם צבעים
תתחילי עם לק ג'ל, משמעותית יותר זול ותראי איך את מרגישה לגבי זה.
אני עושה שנתיים פלוס ואני עובדת בשביל זה ומרגישה שלמה כל פעם מחדש, ברגע שזה יהפוך להיות כבד כלכלית בשבילי פשוט אפסיק לעשות.
זאת איזשהי השקעה מדי חודש לתחושה טובה לעצמך, קצת טיפוח קצת לשחק עם צבעים
תתחילי עם לק ג'ל, משמעותית יותר זול ותראי איך את מרגישה לגבי זה.
אני עושה שנתיים פלוס ואני עובדת בשביל זה ומרגישה שלמה כל פעם מחדש, ברגע שזה יהפוך להיות כבד כלכלית בשבילי פשוט אפסיק לעשות.
חח אני גם חייבת ציפורניים אחרת יש לי יד ממש גברית, אם אין לך כסף לזה אז פשוט תעשי בבית, אבל קחי בחשבון שזה לא ייצא כמו אצל מניקוריסטית.
תקני ציוד ללק ג'ל של ביוטיקר ותעשי לעצמך ע"פ סרטון ביוטיוב, אבל קחי בחשבון שבהתחלה זה יוצא מזעזע ועדיף שלא לעשות בנייה בבית אלא רק לק ג'ל.
תקני ציוד ללק ג'ל של ביוטיקר ותעשי לעצמך ע"פ סרטון ביוטיוב, אבל קחי בחשבון שבהתחלה זה יוצא מזעזע ועדיף שלא לעשות בנייה בבית אלא רק לק ג'ל.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: