5 תשובות
כי לא טוב להם בו
כי רע להם
מסיבות כאלה ואחרות, קשה לענות על השאלה הזו כי זה אינדיבידואלי.
יכול להיות מהרבה סיבות,לא טוב להם שם.
כי לא טוב להם , אבל למה תייגת את השאלה בתיוג אובדנות זה מאוד מדאיג