9 תשובות
אני אישית קיבלתי בגיל 10, לכן אני מניחה שמוקדם..
ברגע שאני אחשוב שהיא בוגרת ומוכנה מספיק בשביל זה.
ברגע שאני אחשוב שהיא בוגרת ומוכנה מספיק בשביל זה.
מאמינה שהיא תבין כבר לבד, אין צורך להסביר לה.
11,באותו הגיל שסיפרו לי
כשהיא תקבל אני אסביר לה
אין צורך להלחיץ לפני
אין צורך להלחיץ לפני
ברגע שהיא תקבל או שיהיו סימנים לזה שהיא הולכת לקבל
שאשתי תסביר להל ול
גיל 12
שואל השאלה:
לא כדאי בכלל, היא תיראה אתזה ותיבהל כדאי להסביר לפני שלא תיבהל בפעם הראשונה שתראה
לא כדאי בכלל, היא תיראה אתזה ותיבהל כדאי להסביר לפני שלא תיבהל בפעם הראשונה שתראה
אנונימית
הבת שלי בת 4.5. לפעמים היא נכנסת איתי לשירותים. כך יצא, שבאחת הפעמים בהן הייתי במחזור הסברתי לה קצת.
בגדול, אמרתי לה שלפעמים, אצל בנות גדולות (בגיל), יוצא קצת דם מהפות. הסברתי לה שזה קורה מדי פעם. היא שאלה אותי אם זה כואב, ואמרתי לה שלא.
הסברתי לה את הדברים בטון רגיל, כמו שאני מסבירה לה על כל דבר אחר. היא התעניינה ולא ממש התרגשה, ובכך הסתיים הנושא. לפחות לבינתיים.
בגדול, אמרתי לה שלפעמים, אצל בנות גדולות (בגיל), יוצא קצת דם מהפות. הסברתי לה שזה קורה מדי פעם. היא שאלה אותי אם זה כואב, ואמרתי לה שלא.
הסברתי לה את הדברים בטון רגיל, כמו שאני מסבירה לה על כל דבר אחר. היא התעניינה ולא ממש התרגשה, ובכך הסתיים הנושא. לפחות לבינתיים.
באותו הנושא: